onsdag 30 november 2011

What is so special with me?

Jag är helt knäpp och tänker ofta på att varför så fina personer kan gilla en person som jag. Får den känslan att det inte finns något speciellt i mig att jag är bara en knäpp person som är helt konstig.

Har svårt att förstå att vissa kan gilla mig, men vet inte egentligen varför man ska göra det. Mest har jag svårast med att förstå varför min pojkvän gillar mig och vill vara ihop med mig. Har aldrig förstått att vad i mig fick honom att ta det första steget.

Jag borde sluta tänka på såna dumma saker och tänka klokare. Börja tänka att det finns något speciellt i mig och jag är perfekt som jag är. Men det är inte lätt. Men som jag har nog sagt tidigare "ingenting är lätt!"

Men jag är verkligen nöjd på människorna som finns i mitt liv och är här för mig, för den jag är. Jag kan verkligen säga att jag har de bästa vännerna man kan ha och att jag älskar dom just som dom är. Jag har också en jätte fin familj som jag älskar, fast dom kan vara jätte jobbiga. Dessutom har jag faktiskt den finaste pojkvännen, som är mycket speciell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar