onsdag 9 november 2011

Kärlek!


Kärlek är verkligen komplicerat, men speciellt. Det är egentligen viktigt för alla fast det finns människor som säger att det inte alls är viktigt. Kärlek kan göra människor blinda, så att dom inte tänker på verkligheten.


Så hände det för en person som är jätte viktig för mig, saknar honom jätte mycket. Han blev förälskad i en jobbig person och tänker inte på verkligheten och nu tyvärr har jag ingen kontakt med honom bara på grund av det. Man kan inte själv ändra andras tankar, det är bara själva personen som kan göra det. Jag skulle gärna vela prata med honom men hur? Jag hoppas på att det aldrig händer åt mig.


Kärlek är verkligen svårt ibland, men ingenting är ju lätt. Kärlek ska ju inte egentligen ens vara lätt, för att då lär man ju sig inget av det. Men för krångligt ska det ju inte vara. Min hjärna tål inte för krångliga saker.

Nu under den sista tiden har jag faktiskt tänkt mycket på kärlek och det är ju för att det har hänt så mycket. Blev ihop med min första pojkvän, viktig person förstår inte verkligheten, farfar dog, blev närmare vän med en person och sen saknar jag ju en person som är jätte viktig för mig och som jag jätte sällan träffar nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar