onsdag 9 november 2011

¡Hola!

Hej alla fantastiska läsare som håller på att läsa min mycket intressanta blogg! XD Idag var jag trött som vanligt, men hoppas det blir bättre till helgen. Vill inte vara jätte trött när vi ska till Pajala på min farfars begravning. Men jag har i alla fall börja ta vitaminer, som faktiskt har tidigare hjälpt mot trötthet. Men det skulle vara bra om det skulle börja snöa och bli vinter. Det skulle ge något ljus till den här mörka platsen och man skulle nog inte vara lika trött.

Hade i alla fall en vanlig tråkig men kort skoldag. Slutade halv ett, men följde mina vänner till busstationen och väntade på att deras bussar skulle komma. Sen var det bara att fa hem. Idag feilade jag som vanligt och glömde min matte bok hem och jag som äntligen tänkte plugga matte hemma. Ska göra matte prov nästa vecka och jag har ganska mycket kvar att göra. Måste komma ihåg att ta den i morgon.

Idag ska jag fa till Zumban med mamma! Det kommer att bli roligt! Älskar att dansa zumba. Man blir alltid så glad efter det. Det är roligt att bara släppa loss och dansa. Jag kan verkligen rekommendera att dansa zumba. Ge den en chans!

Just nu håller jag på att lyssna på Hurts nya skiva på spotify och det finns ju massor av bra låtar i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar