måndag 21 november 2011

¿Voy a tener una semana especial?

Idag började det en ny skolvecka! Idag fyller min vän Dian år och hon blev vuxen! Grattis ännu en gång Dian! Jag var ju jätte duktig idag under lektion när jag gjorde typ inget. Pratade bara med en klasskompis om tatueringar och hon visade mig en bra sida där de finns massor av fina tatueringar. Skulle vela ha en i nacken där det står något t.ex. "Listen to your heart" eller något annat. Jag skulle också vela ha en tatuering på en fjäder eller svalor, de är på något sätt ganska speciella.

Har en jätte bra känsla av den här veckan och det känns som att den här veckan kommer att bli speciell. Imorgon har jag hjälpledarkurs och på kvällen ska jag fa till boxningen. Bra att det inte ändå blev helt slut med boxningen för den här terminen. Blev jätte lycklig när jag igår märkte att dom har de på tisdag så jag bokade direkt.
Bilden är tagen i mars. Saknar mitt mörka hår! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar