torsdag 24 november 2011

It gonna be a great weekend

Hejsan allihopa!! Hur är läget?? Jag är i alla fall jätte trött och har fortfarande en hemsk träningsvärk. Kunde just och just gå! Men jag är ändå lycklig just nu. :) Vi har ingen skola imorgon, så jag har en långhelg. Kommer att ha det jätte roligt! Imorgon ska jag fa till Dian och fira hennes födelsedag. Kommer att träffa massor av nya människor för att jag kommer inte att känna någon annan än Dian där. Så det blir ju intressant!

På lördag ska jag fa till Övertorneå och sova över hos min kära Ali. Vi har redan varit ihop i en månad. Få se om jag lyckas komma hem med sista bussen på söndag, så att det inte blir som det blev då sist när jag var hos honom. FAIL!!
 Men idag har jag baka julstjärnor med min brorsa och dom blev jätte goda. Det är redan jul om en månad! Får snart panik!! Jag måste ju köpa julklappar!!! Har inte ännu köpt några alls!!!! Men jag kommer att hinna, hoppas det. Men när man börjar så går det ganska snabbt och sen har man köpt allt som behövs. Men jag älskar jultiden. Det är så mysigt och fint, men det skulle vara perfekt om det skulle börja snöa ordentligt någon gång. Julen är inget utan snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar