torsdag 3 november 2011

Tired!

Jag är helt slut! Vill sova!!! Men det ska jag göra sen senare. Vi hade crossfitt, och efter det var man helt slut. Men det är ju inte den enda felet varför jag är trött. Var barnvakt förra natten hos grannen, men jag fick ju sova där. Som tyr så hade jag ju sovmorgon och jag var inte alls trött när jag vakna, men det flyttades ju.

Hah haa!! Hade ju en ganska skojig skoldag eller kanske inte ändå! Men jag fick ändå skratta åt min kära vän Jennifer som var ju så skojig. Hon fick mig till och med att gråta. XD Vet att du Jennifer min största beundrare läser det här! Hah haa okej jag är typ övertrött!!

Men i morgon kommer jag att ha en kort skoldag och sen senare ska jag åka och hälsa på hos min kära! Ska också sova över hos honom, så det kommer ju att bli mysigt. Har aldrig varit hos honom tidigare, så det blir ju intressant att se hur han bor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar