torsdag 17 november 2011

Coca Cola makes me happy!

Idag har jag haft en jätte dålig dag. Allting gick fel och hade ingen lust att göra något. Men nu börjar allting gå bättre. Syrran och brorsan var snälla och köpte cola till mig när dom var på stan, så jag blev lycklig. Har blivit helt beroende av cola efter Spanien resan, men det är ju så gott.

Efter att jag kom hem från skolan började jag göra svenska uppsatsen och jag har hunnit skriva nästan en sida och den är snart klar, måste bara gå igenom den och lägga till lite saker så att den blir perfekt. :) Vi måste skriva en argumenterande uppsats om ett valfri ämne och jag valde skriva om att "Homosexuella ska ha samma rättigheter som heterosexuella!"

Jag har lust att fa på en boxning pass, men dom har slutat med det för den här terminen hos everybody. Just då när man verkligen lust att göra något, så går allting fel.

Men den här inlägget ska jag i alla fall sluta med ett bar låt, som jag just nu kl. 17.30 lyssnar på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar