lördag 5 november 2011

Osynlig?!

Hälsningar från den lilla Övertorneå! Kom hit igår för att hälsa på hos min kära Ali och tanken var att komma hem idag. Tänkte åka hem med bussen som åkte 18.50, men den stanna inte på busshållplatsen där den brukar stanna. Jag såg när bussen var på väg att komma, men märkte att den inte börja minska hastigheten. Började vinka åt den att stanna, men den körde bara förbi. Körde bara förbi och lämna mig i den här mörka Övertorneå. Var jag osynlig?! Nå men jag har ändå plats där jag kan stanna! <3 

Just nu är jag helt ensam. Ali skulle vara fort hos sin kompis och lämna någonting. Men jag klarar ju! :) Förlåt Jennifer att jag inte kan träffa dig i morgon, men du får i alla fall något att skratta åt. BIG FAIL! Men vi ses ju på måndag i skolan, då jag blir tvungen att berätta om min fantastiska helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar