onsdag 2 november 2011

Glad You Came!

Den här dagen har gått jätte snabbt. Hade en kort och ganska rolig skoldag, det var inte alls hemskt fast vi egentligen har tråkiga lektioner på morgonen. Efter skolan var jag med Dian på Rajalla och köpte en t-shirt och två gullig smycken. Hade verkligen roligt med henne på Rajalla, fast hon trodde att jag skulle ha roligt.

Idag har jag också läst en jätte bra svensk bok som är skriven på sådant svenska som man förstår. Eller egentligen är det tvärtom. Man förstår ingenting av det och jag måste typ läsa den klart till i morgon, bra att jag inte har så mycket kvar av det. Men undra hur jag kommer att klara svara på frågorna.

I morgon är det torsdag och sen är det fredag! Tiden går jätte snabbt och snart är det ju jul! Måste snart börja köpa julklappar. Längtar till julen!

Gillar den där låten jätte mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar