tisdag 8 november 2011

Kosto elää joka maassa!

Idag var det ju en ganska konstig dag i skolan. Vet inte vad det var så konstigt, men något var det. Men i alla fall har jag varit lite trött hela dagen och igår var jag också jätte trött och dagen före det och dagen före det också. Hah haa! Min trötta period har nog börjat igen. Inte bra!

Men dagen började i alla fall jätte bra! Fick alla rätt på matte provet! Blev jätte lycklig och blev taggad av att fortsätta räkna matte, fast jag inte alls gillar det. Mina kära vänner Dian och Jennifer fick mig att må illa och Jennifer gjorde det värre. Så jag gjorde en liten hämnd till Jennifer. "Kosto elää joka maassa!" (= Hämnden lever i varje land). Man kan i alla fall säga att hon inte gillade min hämnd.
Voi voi! Är lite uttråkad! Borde nog få något vettigt gjort för den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar