torsdag 10 november 2011

Stolt och lycklig

Idag hade jag faktiskt en ganska skojig dag! Vi fick en ganska intressant uppgift i svenskan. Vi skulle analysera en valfri låttext och jag valde låten No Bravery av James Blunt. Före vi slutade lektionen så gjorde vi en värdering av det och jag upptäckte att jag själv analyserar mitt liv ganska ofta faktiskt. Det var ju lite läskigt att märka det, men det gör ju jag bara i mina tankar.

Idag hade vi en jätte rolig idrottslektion. Vi hade en jätte rolig dans lektion hos everybody som dom startar med i januari, ska fa och träna det igen sen. :) Är jätte stolt över min älskling som också var där och gjorde sitt bästa. Hans klass har samtidigt idrott med oss. :D

Idag träffade jag Madde och vi var en sväng på Rajalla. Det var verkligen roligt att träffa henne och snacka om allt. Hon ska åka på praktik till Kalix på måndag så vi kommer nog inte att hinna träffas, men någon dag måste jag ju fa och träffa henne där. Vi måste också börja använda Skype, det är en jätte bra att hålla kontakt med.

Wohoo i morgon är det redan fredag undra vad man kommer att hitta på i morgon. Men nu ska jag hitta på något annat att göra. Så god natt till er alla!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar