onsdag 23 november 2011

Lyckat dag?!

Huh huh hurdan dag jag har haft! Gick till skolan i regnet, men det regnade inte så mycket. Sen när jag var i skolan märkte jag att jag hade glömt mina nycklar hem. LYCKAT! Men som tyr skulle brorsan och syrran gå till folketshus och kolla på teater på samma som jag också skulle fa och kolla på så jag fick mina nycklar där.

Sen efter skolan så skulle jag gå med Ali hem till mig. Jag väntade på honom i en timme och han svarade inte i telefonen, så han hade nog helt glömt bort att han skulle komma. Men som tyr höll jag inte på att vänta på honom helt ensam utan jag fick sällskap av två roliga personer. Fick i alla fall skratta en hel del. Jag har också haft värsta träningsvärken överallt efter igår dagens boxning. Idag ska jag ju fa med mamma till zumba så få se hur det kommer att gå där! Visst har jag haft en lyckat dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar