torsdag 12 april 2012

This weather makes me sick!

Det verkade som att en av mina fina läsare väntar hela tiden att jag ska uppdatera här i bloggen och nu ska jag äntligen göra det. Har många gånger tänkt skriva ett inlägg, men har inte ändå haft lust med det. Men nu äntligen har jag gjort det.

Under december var jag orolig över att när det blir en riktig vinter, men igår var jag orolig över att när en riktig vår ska komma. Men nu har det i alla fall börjat regna och snön håller på att smälta snabbt. Efter att påsken helgen gick har det varit grått här och så klart blev jag sjuk nu. Det kan väll kallas för otur! Just när jag tänkte att helgen skulle bli jätte rolig så förstörs allting. En tips till er alla! Säg aldrig före påsklovet eller en annan semester, för att då blir man sjuk.

Hoppas jag blir frisk före lördag i alla fall. Jag måste! Men nu ska jag nog göra så som min pojkvän har sagt att göra när man är sjuk. Berättar om dom tipsen senare om det fungerar nu! Berättar också i en annan inlägg mer om påsklovet.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar