onsdag 18 april 2012

April 2010

April var verkligen jätte härlig månad förra året,om jag minns rätt. Då var det i alla fall en riktig vår, med tanken på att det bara snöar här nu. I alla fall minns jag att det var ett år sen jag äntligen skaffade facebook, men vet inte om det var nån bra idé.


Under april var det faktiskt ganska varmt. Minns att påsken var en vecka före Valborgen och att under Skärtorsdagen eller långfredagen var jag med Madde och köpte glass från glasskiosken. Jätte intressant! Men det var så speciellt att vara ute och äta glass mitt i april.

Under påsken fyllde Madde 17 år, så vi firade hennes födelsedag så klart (på fredag blir hon 18!!). Roligt hade man ändå och dagen efter solade vi. Så varmt var det i solen! Valborgsmässoafton var inte så varm, men man var ute och cyklade överallt och försökte hitta på något att göra.

Madde 17 år!

Uitonranta 30/4


Maddes fredsgåva till den stora "isön" som hon höll på att krossa (saltpinne).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar