måndag 23 april 2012

Raskas viikko edessä!

Just nu håller jag på att vänta på mamma som ska komma hit till skolan på utvecklingssamtalet. Den här veckan kommer att bli tuff och måste plugga hårt. har svenska nationella imorgon och på torsdag och på fredag har jag muntliga delen som jag ännu måste plugga till. På fredag har jag också en presentation i ett grupparbete om arbetsmiljö och första provet på matte 2a. Det är bara att inte stressa och ta det lugnt.

Under den här veckan borde jag få veta om jag fått sommarjobb på Max Hamburgare. Jag måste få det! Vill ha ett jobb där man har ordentlig lön och där man har möjlighet att få halvtidsjobb under hösten.

Just nu längtar vag mes till helgen och Valborgen, för att jag vill att allt de här jag måste göra under den här veckan är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar