fredag 27 april 2012

Now everything is great!

Äntligen är den här skolveckan över!!! Är verkligen nöjd på allt jag gjort idag. Svenska muntliga gick jätte bra, grupp redovisningen gick jätte bra och matte provet gick jätte bra. Jag är helt klar med svenska nationella och jag tror att det gick jätte bra. Hoppas jag får bra betyg. Under den här helgen ska jag bara ta det lugnt har ledigt till torsdag, men jag blir ändå tvungen att plugga.

Igår var jag och övningskörde med min pappa. Det gick inte så bra och det var inte så lätt som jag trodde. Man måste alltid komma ihåg kopplingen!!!!  

Idag ska jag hitta på något roligt med min rakas. Ska i alla fall fira för att den här jobbiga veckan är över och att allt blev bra tillslut. Det har verkligen inte varit en lätt vecka. Snart är det ju också Valborg och då ska jag vara med mina två kära personer och dricka sima och äta tippaleipiä. Tisdagen går till att tapetsera i vår nya lägenhet.

Ha en härlig helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar