söndag 27 maj 2012

Morsdag!

Nu är det söndag och imorgon börjar det en ny vecka. Den här helgen har varit jobbig och det känns skönt att det är snart över, så att jag kan börja tänka på något annat. Ska nu bara försöka koncentrera mig på skolan och glömma allt som hänt, men det kommer inte att vara lätt. Jag kommer i alla fall klara allt med hjälp av min Rakas och min kära äiti. 

Men i alla fall var det mors dag i Sverige idag och jag hade gjort en tårta med Reza till min äiti. Den blev jättegod och mamma tyckte också om det, dessutom blev den ju jätte fin!

 

Nästa skolveckan kommer att vara jätte lugn. Jag tror att jag har bara en stor uppgift som jag måste göra klart nästa vecka och sen är jag klar med allt. Det är skönt att skolan är snart över och sommarlovet börjar fast sommarjobben kommer att vara tråkig, men annars ska jag hitta på massor av roliga saker att göra! Hoppas det kommer att bli en lyckad sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar