måndag 21 maj 2012

Back!!!

Igår kom jag tillbaka till Happis, men inte helt frisk. Blev förkyld, men jag klarar ändå. Det är nog den vanliga allergi förkylning. I Rokua var det ju ganska rolig, men det var ju kaos nästan hela tiden, för många hjälpledare var vi.


Vädret har varit bra under vissa dagar och stunder och under vissa stunder var det regnigt, det var till och med åska en dag. Har tagit några bilder med min mobil som jag ska lägga hit när jag hinner och orkar.

Men i alla fall är det måndag idag och fick äntligen sova ordentligt. Börjar skolan kl. 11.50, så har ju en ordentlig sovmorgon. Ute verkar det vara jätte bra väder. Termometern visar 37,0°C, men såklart lyser solen direkt på den. Det verkar som att det inte blåser så mycket ute, så det borde nog vara varmt. Kanske borde fa ut före skolan börjar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar