tisdag 1 maj 2012

1. Maj!!!

Nu har vi startat en ny månad. Hela den här dagen gick till att riva tapeter och tapetsera och det fortsätter i morgon och på torsdag. Nu är jag helt slut, men tyr att jag har ledigt ännu i morgon.

Valborgsmässoafton gick bra. Solen lyste men det var ändå inte så varmt. Vi gjorde tacos hemma och sen var jag med min rakas på stranden där vi träffade världens bästa Madde. Då fick hon äntligen se att vem jag är ihop med egentligen, men någon gång måste vi ses bättre.

Nå det var i alla fall en kort uppdatering över allt som hänt!

Eller det var inte allt!!! Hade fått mejl från Ängelholmsbär där det stod att jag har fått jobb av dem. Egentligen har jag inte ens sökt dit i år, men jag jobbade där förra året och det verkar som att dom hade läst min gamla cv och trott att det är en ny. Men jag ska nog ta det jobbet om jag inte får höra något av den andra. Måste vara igen och fråga!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar