onsdag 16 maj 2012

Blir barnen klokare?!

Solen skiner och skolan har slutat för den här veckan. Alla engelska nationella är över och vi har bara kvar matte. Jag har redan hunnit städa och ska ännu hinna träffa min rakas före han ska åka till Luleå. I morgon blir det för mig att åka mot Rokua med konfirmationsgruppen.


På väg hem från skolan hörde jag en ganska gullig sak som inte orsakade någon bråk. Det var små barn som var ute och tänkte spela fotboll. Den andra lagen ville vara Finland och den andra ville också och sen tänkte de att de lagen kan ha en träningsmatch och alla gick med på de. Oftast när jag var liten så blev det bråk, så man märker att på något sätt blir barnen klokare.


Men nu ska jag börja äta och sen börja cykla mot stan. ¡Adios amigos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar