onsdag 28 mars 2012

Lyckligt utlottad!

Jag är verkligen lyckligt utlottad med tanken på att hur fin pojkvän jag har. När man har det svårt så finns han alltid och hjälper till och gör så att jag kan hålla mig stark och hjälpa andra. Just nu skulle jag nog ha sprängts om han inte skulle ha funnits i mitt liv.


Nu har man börjat märka att hur snabbt snön håller på att smälta. Hela tiden håller vi på att närma oss den vackra och sköna sommaren. har faktiskt ganska stora förväntningar av den, så jag hoppas på att det ska bli perfekt. Jag tror att det kommer bli varm sommar, det måste bli det.

I morgon ska jag åka till Övertorneå och kolla på en mässa, måste vara kl. 10.40 på busstationen, så det blir en lång sovmorgon. Men nu behöver min kropp sömn! Så god natt till er alla som läser det här under kvällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar