onsdag 7 mars 2012

Sportlov!

Det är nästan en vecka sen när jag skrev hit sist och mycket har jag gjort sedan dess. Reza har flyttat till sitt egna lägenhet förra veckan på torsdag, så hela helgen gick till att hjälpa honom. alPå lördag fyllde Jennifer 17 år, så på fredag efter skolan firade vi henne. Grattis ännu i efterskott Jennifer! :) 

Igår var jag med Madde och grilla i Riekkola. Vi åkte pulka och grillade korv och pinnbullar. Gott var det! Det var roligt att träffa henne, vara ute och njuta av vädret. 


Det har verkligen varit skönt att ha sportlov, varje dag har det varit bra väder solen har lyst och det har inte varit så kallt. Hoppas det är bara bra väder också resten av sportlovet. Men just nu mår jag inte bra. Det är just vid gränsen att jag har feber, så den här dagen går till att vila! Hoppas det går snabbt över! Men nu ska jag nog sätta på en film och vila. 

Ha en bra dag alla och ni som nu har sportlov njut av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar