fredag 16 mars 2012

Interesting life!!

Ursäkta mina stalkers för att jag inte har uppdaterat här på länge. Men tyvärr har jag inte orkat blogga. Resten av sportlovet och halva skolveckan gick till att vara sjuk och igår vågade jag äntligen gå till skolan. Det känns verkligen att jag har varit borta från skolan, fast jag inte har missat så mycket.

Knäppaste under tiden jag var sjuk, var att jag faktiskt saknade skolan. Det var tråkigt och jobbigt att bara sitta hemma. Har inte gjort något annat än kollat på alla Twilight filmerna och en hel säsong av Gossip girl. Intressant eller hur?

Men solen skiner här i lilla Haparanda och snön håller på att smälta. Våren är här och snart blir det sommar. Wihooo!!!! Nu blir det nog att hitta på något till helgen och nästa vecka blir det en jätte chill skolvecka. Fantastiskt!!!

Men nu ska jag sliira iväg och hitta på något!

¡Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar