söndag 22 januari 2012

Mobil problem!

Jag lever!!! Har varit helt borta hela helgen. Har varit jätte trött hela tiden fast jag har sovit jätte bra under natten. Har märkt att det är inte så lätt att få kontakt i mig via mobilen. Märker alltid jätte sent att jag har fått sms och sen när man märker går det inte att skicka någon sms. FAIL!!! Måste bli bättre på att hålla koll på mobilen.

Nu har jag i alla fall äntligen gjort lite förändringar i den här bloggen. Eller ganska stora förändringar, med tanken på att den här bloggen ser helt annorlunda ut. Men i morgon är det måndag igen och har inte lust att gå till skolan som vanligt. Men nu måste jag sätta lite fart i mig, så att jag hinner börja sova idag. Hoppas jag är pigg i morgon när jag vaknar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar