lördag 7 januari 2012

Idag är det lördag. En vecka sen var det nyår och om en månad fyller jag år. Wohoo!!! Heh hee, och om en år och en månad så är jag 18. Längtar till att jag fyller 18 år. Vill bli vuxen och börja bestämma över mig själv. Vill skaffa körkort och fa ut på krogen. Dessutom vill jag resa mycket. Men jag behöver verkligen mycket pengar, vilket betyder att jag behöver jobb. 

Har igen börjat lyssna på gamla låtar från mammas ungdomstider. :) Dom gjorde ju bra musik på den tiden. Vissa låtar är jätte bra!
När jag var yngre så trodde jag att han som sjunger i den här banden är en kvinna tills några år sedan när jag och brorsan letade efter deras låtar i Youtube och märkte att det var en man. Moderntalkins låtar ger mig minnen av när vi med pappa åkte till Pajala och han brukade oftast lyssna på deras skiva. Det var jätte roligt när pappa satt på deras skiva och resan kändes mycket kortare.

Nu ska jag nog gå och försöka hitta på något annat att göra. Ha en skojig lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar