fredag 6 januari 2012

Loppiainen!

Den här dagen har varit jätte seg. Har varit trött och inte gjort något och orkar inte ens göra något. Annars har den här veckan varit jätte bra. Har umgåtts mycket med min kära och vi var till och med i Luleå på tisdag. Det var verkligen skönt att komma bort från den här lilla staden för en liten stund. Men i Luleå hittade jag fina kläder. Där har dom verkligen bra rea! :D


Hatar när vissa personer kan vara dryga mot andra. Igår blev verkligen sur på en person (=det är inte första gången) när han gav verkligen en jätte elak kommentar i facebook till en annan som inte ens stämmer alls. Men som tyr tog inte den andra personen den kommentaren åt sig och bara skrattade åt det. Hatar bär vissa personer är så elaka mot andra och ger elaka kommentarer som kan verkligen såra andra.

Det är bara några dagar kvar av jullovet. I morgon har jag bestämt att jag inte ska vara så här seg som jag har varit idag, ska nog vara en sväng förbi Rajalla om jag inte hittar på något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar