måndag 31 oktober 2011

Ocktubre!

Som sagt så har det ju hänt jätte mycket under den här månaden som har förändra mitt liv. Är verkligen helt överraskad hur det kan hända så mycket under en månad och tiden har gått jätte snabbt.

Det som förändrade mest var en mycket speciell person. Gillar den personen jätte mycket och han är jätte viktig för mig. Hah haa!! Allting började ju med att han lagde till mig på facebook. <3 Men det är sen svårare att säga när vi blev ihop, för att vi bara blev det någon dag.

För evigt! (tagen i San Agustin, Gran Canarien)
Månadens höjdpunkt var ju så klart resan, som hela familjen hade väntat på jätte länge. Den var verkligen härlig och fantastisk!

Det har inte ändå hänt bara fantastiska och fina saker under den här månaden utan hemska också. Förlorade min farfar på tisdag den 25. Han var 76 när han dog, men ännu vet man inte varför. Hemskaste med det är att jag vet inte hur jag ska reagera. Vi hade ingen kontakt alls, men det är en jobbigare sak som man gärna inte vill prata om. Vill ändå gå på begravning för att få någon sorts bevis att det är sant.

 Känns också att jag har blivit bättre vän med en person som jag har känt i två år. Hon har sett nya sidor i mig! Det har också varit lite drama i vår lilla kompisgäng, som jag inte förstår någonting av. Kanske det håller på att bli bättre, hoppas så!!
Las Palmas, Gran Canaria
                                        
Det som jag måste bli bättre på är att träffa Madde som jag träffa igår. Vi har träffats bara några gånger under den här månaden och det känns som att hon har missa jätte många händelser i mitt liv. Voi Voi!

Men undra hur det kommer att vara under nästa månaden.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar