lördag 29 oktober 2011

Gran Canaria- San Agustin

Förra veckan var jag på en fantastiskt resa med min familj. Vi hade höstlov och vi åkte till San Agustin i Gran Canarien. Blev helt förälskad i den ställen, det var jätte härligt där. Det var första gången att hela min familj åkte utomlands, om man så klart inte räknar med Finland och Norge. Heh he!!!


Jag blev helt förälskad i dom vackra palmerna där. Har alltid tyckt att dom är vackra, men när man ser dom i verkligheten så är dom mycket vackrare.


Det fanns jätte snälla och vänliga personer där. Alla säljaren, servitörer och alla i hotellet var jätte sociala och vänliga, men alla var män. Kunde också använda mina spanska kunskaper och dom blev helt överraskade när jag prata spanska och vissa började typ flörta, men det är ju vanligt där. Det fanns såklart äckliga män som försökte tvinga oss att komma in i doms affärer och köpa någonting.

Såklart åt man jätte god mat där också. Åt världens godaste pasta och drack världens godaste smoothie.
Tog inte någon bild på den bättre smoothien.


Vi var också på en shopping resa i Las Palmas. Det var jätte vackert där också, men tyvärr hade vi inte tillräckligt med tid att shoppa där. Hah haa, det finns ju ändå något positivt med det. ;)


Det var verkligen den finaste resan jag gjort i hela mitt liv och kommer att aldrig att glömma bort det.
Jag kommer att åka dit igen, någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar