söndag 30 oktober 2011

Barnvakt

Det här kommer sen inte vara vanligt att jag uppdaterar bloggen många gånger under en kväll. Nå nu är det ju inte egentligen kväll, men ändå.

Egentligen har jag inte så viktigt att skriva här. Har det ganska tråkigt nu. Sitter som barnvakt hos en jag känner, har inget att göra när barnen sover och själv är jag inte alls trött. Jag skriver ju inte nu med min egna mac, fick låna doms laptop som är helt annorlunda än mac, så det känns ganska konstigt att sitta vid sån här stor laptop. :)

Men jag har det ändå ganska mysigt här. Är som typ helt ensam här när barnen sover, och nu har jag som tid att var ensam och tänka på saker. Det är skönt att ibland vara helt ensam och tänka. Tänka om världen, sitt liv, om allting. Det behöver jag. Heh hee! Oftast brukar det hända så att jag tänker för mycket på kvällarna före jag somnar och sen sover jag dåligt. Men det kan jag inte göra någonting åt.

Men här har ni alla fall en bra låt som ni kan lyssna på! Jag väntar på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar