fredag 24 februari 2012

The last! 30. Bästa saken som hänt under dessa 30 dagar

Den här borde ha kommit igår men ändå bättre sent än aldrig. Men den bästa saken som hänt under dessa 30 dagar? Det finns egentligen inte nån viss händelse som var bäst.

En av de bästa var i alla fall fredag den 3 februari, då jag firade min 17 års dag. Hade det skojigt med mina vänner. Hade också en skojig bild stund med Madde! Här kan ni läsa om den dagen! :D Något som jag hade väntat i evigheter hände under den här tiden och det var boxningen! Har varit varje onsdag på boxningen med Reza efter att det började igen. Förra helgen ryms också med där. På lördag var jag ju första gången på disco! Heh hee.... Det kan låta lite konstigt att jag inte tidigare varit på disco, men så är det bara. Men Reza lyckades på något sätt vända tankarna i mitt hjärna och fick mig att följa till disco med honom. <3

Men nu är min 30 dagars challenge över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar