fredag 17 februari 2012

Februari 2011

Har helt glömt bort att minnas förra årets februari, men nu när jag har tid ska jag göra det.

Februari minns jag att var jätte bra och rolig månad. Jag fyllde 16 år och firade min födelsedag med Madde. Vi åt i Leilani och tog massor av knäppa bilder med våra kameran. De flesta bilderna blev helt knäppa, men i en lyckades vi bra. Drack till och med första gången kaffe på min riktiga födelsedag måndag den 7 februari och det drack jag med min kära pappa i en café i Torneå.

Under en helg före alla hjärtans dag var jag med vissa i hjälpledargruppen i Skellefteå. Det var en mässa där som vi var på och vi träffa massor av nya personer från olika församlingar. Under resan kom vi på världens bästa raggnings replik "Ska vi spela bilbingo?";)

På alla hjärtans dag började började jag med teater. Var med i en revy grupp och vi hade premiär i maj. Det var jätte roligt och intressant och jag hittade nya sidor i mig. I slutet av månad gjorde vi våra gymnasievalen och jag satte Samhällsprogrammet med media inriktning som första handsval och Handels som andra.

Februari var verkligen en jätte fin och speciell månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar