fredag 2 december 2011

The right christmas feeling!

Idag har jag öppnat andra luckan i min julkalender och det blev en vacker stjärna. Det har nog varit den enda juliga känslan. Det känns inte alls som det är december, har inte fått den rätta jul feelingen! Men det är så klart för att det inte finns nån snö här i Happis.Men jag älskar julen. Den tiden när familjen är tillsammans och allting är bra. Det är så speciellt och magiskt.

Jag gillar att köpa julklappar till folk, men så klart gillar inte mitt konto det. Men det är ändå roligt att ge till något sånt som den blir lycklig av. Så klart är det också roligt att få något. Mest gillar jag faktiskt överraskningar då jag inte vet vad jag kommer att få, men så klart vill jag sånt som jag vill ha och behöver. Viktigaste med presenten är ju betydelsen. Eller hur man nu kan säga det? :)
Vår julgran förra året!

Men nu från julen till något helt annat. Idag är det ju fredag och just nu sitter jag i skolans fiket. Mycket intressant!! Nästa lektion börjar 10.20. Så skojigt! Men idag hoppas jag på att min kära Ali ska komma till mig. Han måste komma!! Heh he!! :)

Men ha en rolig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar