söndag 4 december 2011

Big problems with the guy!

Voi voi jag tror att jag blir snart helt galen och börjar klättra på väggarna. Men tror att jag ska ändå försöka hålla ilskan inne, så att familjen inte behöver bli orolig över mig. Men så kan det bli när sin "kära" älskling först inte håller det han lovat och sen håller på att bli svartsjuk. Måste nu bara tänka att "lugna ner Laura, allting skulle kunna vara ännu värre." Men det känns bra att jag har i alla fall jätte fina vänner vid min sida, så att jag inte är helt ensam med det här skiten.

Men i alla fall till juliga saker. Igår var jag och kolla på julklappar med Madde och fick lite idéer. Nästa vecka blir det nog att fa och julshoppa. Äntligen! Vi bakade också jätte goda pepparkakor, så man fick ännu mer den rätta julfeelingen, men det fattades tomteluvorna och riktig julmusik.

Men idag är det i alla fall söndag och jag tror att jag inte kommer att göra något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar