tisdag 5 juni 2012

It Feels Like it Happened Long Time Ago/ Frågestund

Idag är det en månad sen vi flyttade med mamma till vår nya lägenhet. Det känns som att det hände länge sedan, men det är ändå bara en månad. Hur är det möjligt?! Men det kan ju bero på att under de sista stunderna när vi ännu bodde med pappa kändes det inte som ett hem under en månad och direkt när vi flytta hit så kände jag nästan direkt att jag var hemma!

Så här såg det ut i mitt gamla rum innan allt förstördes!
Men nu till andra saker!

Jag har tänkt att ha en frågestund här i bloggen, så ni kan fråga vad som helst om allt mellan himmel och jord och jag svarar dom så bra som jag kan i en ny inlägg.

Det är bara att lämna frågor på kommentar fältet! Så det är bara att börja tänka vad ni vill fråga! :D

1 kommentar: